سریعترین راه مهاجرت به کانادا کدام است ؟

شنبه 25 آبان 1398
14:16
علی شریفی

سریعترین راه مهاجرت به کانادا کدام است ؟

سریعترین راه مهاجرت به کانادا کدام است ؟هزینه های سریعترین روش اقامت کانادا به چه صورت است ؟ مهاجرت به کانادا و یا ورود سریع به کانادا از برخی راه ها و روش های قانونی امکان پذیر می باشد . برخی از این روش های تنها ورود به کانادا را تسریع می نماید و برخی دیگر اخذ اقامت را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر می سازد . در ادامه دو روش برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال و برنامه نیروی متخصص نوااسکوشیا را بعنوان سریعترین راه مهاجرت به کانادا و روش اخذ ویزای دانشجویی و تحصیل در کانادا را به عنوان سریع ترین راه ورود به کانادا بررسی خواهیم کرد .


بررسی سریعترین راه های مهاجرت به کانادا

کانادا دارای یک سیستم امتیاز بندی می باشد که تحت عنوان سیستم اکسپرس اینتری معرفی شده است. این سیستم که با نام سیستم ورود سریع کانادا نیز شناخته شده است امکان مهاجرت به کانادا در کمترین زمان را مهیا می سازد . مدت زمان بررسی پرونده های مهاجرتی اکسپرس اینتری حداکثر یکسال می باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا که شرایط سیستم ورود سریع کانادا را داشته باشند در صورتی که از طریق این سیستم دعوتنامه دریافت نمایند، موفق به اخذ اقامت کانادا می شوند.

شرایط سریعترین راه مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری

شرایط سریع ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپسر اینتری بستگی به برنامه مهاجرتی می باشد که از این سیستم امتیاز بندی جهت انتخاب نیروی مورد نیاز خود و ارسال دعوتنامه استفاده می نماید که در زیر به بررسی دو نوع از این برنامه ها ( برنامه اقامتی نیروی متخصص فدرال و برنامه مهاجرتی استانی نوااسکوشیا ) می پردازیم .


شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سیستم ورود سریع در برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدارل

اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال ( مهاجرت به کانادا از طریق کار ) نیازمند کسب 67 امتیاز از 100 امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری (در مرحله اول ) می باشد . متقاضیانی که حداقل امتیاز سیستم اکسپرس اینتری (67 امتیاز ) را کسب نمایند واجد شرایط ایجاد پروفایل در این سیستم می شوند . متقاضیان مهاجرت سریع به کانادا در مرحله دوم ، می بایست موفق به دریافت حداقل 450 امتیاز در سیستم CRS POINT شوند. در صورتی که متقاضیان یکی از شرایط زیر را داشته باشند امتیاز آنها از 450 بیشتر خواهد شد .

حداقل شرایط لازم جهت کسب امتیاز در برنامه نیروی متخصص فدرال

· داشتن حداکثر 33 سال سن

· دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس

· دارای 3 سال سابقه کار

· دارای مدرک زبان با نمره : شنیداری 8 ، گفتاری 7 ، نوشتاری 7 ، خواندن 7

ویا

· داشتن حداکثر 37 سال سن

· دارای مدرک تحصیلی دکترا

· دارای 3 سال سابقه کار

· دارای مدرک زبان با نمره : شنیداری 8 ، گفتاری 7 ، نوشتاری 7 ، خواندن 7

در صورتی که شرایط متقاضیان متناسب با شرایط ذکر شده باشند فارغ از اینکه در چه رشته ای تحصیل کرده باشند می توانند موفق به دریافت اقامت کانادا ) کارت (PR شوند. جهت شروع و تشکیل پرونده برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال داشتن مدرک زبان با نمره فوق و ارزیابی مدرک تحصیلی توسط سازمان WES کانادا ضروری می باشد.

شرایط اقامت کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری در برنامه مهاجرتی استانی نوااسکوشیا

· داشتن مدرک زبان حداقل نمره : شنیداری 6، گفتاری 6 ، نوشتاری6 ، خواندن 6

· وجود تخصص مورد نیاز در لیست مشاغل مورد نیاز ایالت نوااسکوشیا

· داشتن حداقل 6 سابقه کار

· داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس

مطابق شرایط برنامه مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا در سیستم اکسپرس اینتری در صورتی که متقاضیان، شرایط این برنامه را داشته و در مدت زمانی که این برنامه مهاجرتی توسط اداره مهاجرت ایالت نوااسکوشیا باز می گردد سابمیت موفق به سابمیت پرونده شوند، در کمتر از یکسال دعوتنامه دریافت خواهند کرد. این افراد پس از دریافت دعوتنامه جهت دریافت کارت PR اقدام می نمایند .

سریعترین راه ورود به کانادا

اخذ ویزای دانشجویی و تحصیل در کانادا یکی از راه های ورود سریع به کانادا می باشد. اخذ پذیرش تحصیلی حداکثر دو ماه و دریافت ویزای دانشجویی بین یک هفته تا حداکثر 4 ماه امکان پذیر می باشد. مهاجرت تحصیلی به کانادا تنها یکی از راه های ورد سریع به کانادا می باشد و متقاضیان این روش ورود به کانادا می بایست پس از فارغ التحصیلی جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند

تحصیل در کانادا یکی از مناسب ترین راه های ممکن جهت ورود به کانادا و مهیا کردن شرایط اخذ اقامت کانادا برای افرادی است که امتیاز و شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا را از دست داده اند . افرادی که شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را داشته و اقدام به ادامه تحصیل در کالج و دانشگاه های کانادا نمایند پس از فارغ التحصیلی می توانند جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. کار همزمان با تحصیل در کانادا و اخذ ویزای کار پس از تحصیل از مزایای تحصیل در کانادا می باشد. کانادا دارای برنامه متنوعی برای فارغ التحصیلان از دانشگاه ها و کالج های این کشور می باشد .

بهترین روش مهاجرتی برای شما چیست؟

موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا ، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا آمادگی برنامه ریزی ، ارائه راه حل در خصوص ایجاد شرایط برنامه های اقامتی کانادا ، ارائه خدمات اخذ پذیرش تحصیل ، ویزای تحصیلی، ویزای توریستی و مهاجرتی کانادا می باشد . همچنین این مجموعه نمایندگی مدارس ،کالج و دانشگاه های کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید مناسب ترین راه را برای متقاضیان انتخاب و آن ها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. برای مشاوره مهاجرت به کانادا و اطلاعات بیشتر به آدرس https://ucanemigrate.com مراجعه نمایید.


[ بازدید : 435 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله اینترنتی شبکه تو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]